FHU SOJKA

  • polski
  • angielski
  • czeski
  • niemiecki
  • rosyjski
  • STREFA KLIENTA
    • REJESTRACJA / LOGOWANIE
    • MOJE KONTO
    • REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  • Aktualnie brak produktów w koszyku
  • HOME
  • O FIRMIE
  • SERWIS
  • JAK WYSŁAĆ
  • SKLEP ON-LINE
  • BAZA WIEDZY
  • KONTAKT
Joanna
01 kwietnia 2020 / Published in NAPRAWA ZWOLNICY, PORADY EKSPERTA, USZKODZENIA I AWARIE

Naprawa zwolnicy Hitachi

Przekładnia jazdy koparki Hitachi ZX210 jest dosyć skomplikowana w budowie. Zapewnia to idealną i równą pracę przekładni jednak po czasie może generować olbrzymie koszty związane z jej naprawą. /Naprawa zwolnicy Hitachi/

Reduktor jazdy HITACHI ZX210 najczęściej psuje się z z dwóch powodów:

– zbyt dużych luzów na łożyskach kół zębatych,

– odkręcenia się nakrętki kontrującej łożyska główne.

W pierwszym przypadku wystarczy wymienić poszczególne sety redukcyjne na nowe, ewentualnie zastosować nową obudowę. W drugim przypadku jednak, kiedy dojdzie do zerwania nakrętki blokującej łożyska najprawdopodobniej trzeba będzie zamontować cały nowy reduktor jazdy i zainstalować do niego star, oryginalny silnik jazdy z uszkodzonej zwolnicy. To rozwiązanie pozwoli na stuprocentowe usunięcie awarii przy zachowaniu pewności, że w przeciągu roku czy dwóch nie będziemy musieli powtarzać procesu.

Wymianę poszczególnych elementów może wykonać mechanik po konsultacji z doradcą, u którego zakupione zostały części zamienne. Lecz w przypadku konieczności zastosowania nowej przekładni i przełożenia oryginalnego silnika należy zlecić to wyspecjalizowanemu zakładowi. Nie należy otwierać silnika jazdy bez większego doświadczenia z tym związanego. Może to skutkować zdublowaniem kosztów naprawy /naprawa zwolnicy Hitachi/. Najczęściej mechanicy źle składają elementy pompy tłoczkowej co powoduje jej uszkodzenie.

Przed naprawą:                                                                    Po naprawie:

Naprawa zwolnicy Hitachi                                                   Naprawa zwolnicy Hitachi

Najważniejsze to eksploatować maszynę zgodnie z zaleceniami producenta. Doskonale wiemy, że czasem jest to niemożliwe. Dlatego też nieuniknione są kłopoty z podzespołami maszyny. Jeśli chcemy uchronić naszą maszynę przed uszkodzeniami układu jezdnego zaleca się m.in. regularną wymianę oleju czy zwykłe nasłuchiwanie pracy silnika. Więcej na ten temat w naszym innym artykule: Jak uniknąć awarii przekładni jazdy?

What you can read next

O-ringi i simmeringi – najpopularniejsze wśród uszczelnień
Uszczelnienie siłownika – czy można wymienić je samodzielnie?
Korbowód – czy da się zapobiec jego usterkom?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

 

Wyszukaj

 

NAJNOWSZE WPISY:

  • Serwis koparki – jak przygotować sprzęt na sezon wiosenny?

  • Wycieki z silnika obrotu – przyczyny i skutki

  • Czy minikoparka Kubota KX018-4 oraz Kubota U36-4 to odpowiednie maszyny do budowy linii światłowodowych?

  • W jaki sposób zużywają się rolki jezdne koparki?

  • Podwozie gąsienicowe koparki: podstawy pielęgnacji

 

KATEGORIE WPISÓW:

  • Bez kategorii
  • budownictwo ziemne
  • DEMONTAŻ I MONTAŻ
  • KOPARKI
  • NAPRAWA ZWOLNICY
  • PORADNIKI
  • PORADY EKSPERTA
  • REGENERACJA
  • SPRZEDAŻ KOPAREK
  • USZKODZENIA I AWARIE
  • ŁADOWARKI
 

ARCHIWA WPISÓW:

  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • październik 2018
  • czerwiec 2018
  • październik 2017
  • wrzesień 2017
  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016

KATEGORIE W SKLEPIE ON-LINE:

ZĘBATKI ATAKUJĄCE
SETY REDUKCYJNE
OBUDOWY ZWOLNICY
WAŁKI ZWOLNICY
WAŁKI SILNIKA
ZĘBATKI POŚREDNIE
KOMPLETNE PRZEKŁADNIE PLANETARNE
USZCZELNIACZE SILNIKÓW JAZDY
USZCZELNIENIA GŁÓWNE I PŁYWAJĄCE
ŁOŻYSKA IGIEŁKOWE I KOSZYCZKOWE SATELIT
ŁOŻYSKA WALCOWE SATELIT
ZĘBATKI I SATELITY
ŁOŻYSKA GŁÓWNE
ZAWORY TALERZOWE SILNIKA JAZDY
TŁOCZKI SILNIKA JAZDY
STABILIZATORY SILNIKA JAZDY
PROWADNICE SILNIKA JAZDY
KORBOWODY I CZĘŚCI
USZCZELNIACZE SILNIKÓW OBROTU
USZCZELNIACZE CYLINDRYCZNE SIŁOWNIKÓW
ŁOŻYSKA WAŁKA SILNIKA
ŁOŻYSKA STOŻKOWE
O-RINGI I SIMMERINGI
TURBINY

MAPA WITRYNY:

STRONA GŁÓWNA
O NASZEJ FIRMIE
NASZ SERWIS
JAK WYSŁAĆ
BLOG
DOJAZD DO NAS
KONTAKT Z NAMI

STREFA UŻYTKOWNIKA:

SKLEP ON-LINE
MOJE KONTO
REJESTRACJA KONTA
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
MÓJ KOSZYK
REGULAMIN SKLEPU ON-LINE
POLITYKA PRYWATNOŚCI
USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
WYLOGUJ SIĘ

ZNAJDŹ NAS NA INSTAGRAMIE

Zobacz też nasze inne witryny: NAPRAWA HYDROMOTORÓW

Projekt i realizacja: pi-ART Agencja

Copyright © FHU SOJKA 2017 ~ 2019
Wszelkie Prawa Zastrzeżone

naprawa zwolnic  |  naprawa zwolnicy  |  naprawa hydromotoru  |  naprawa hydromotorów  |  naprawa silników jazdy  |  naprawa silnika jazdy  |  regeneracja zwolnic  |  regeneracja hydromotorów  |  regeneracja silników jazdy  |  naprawa rozdzielaczy  |  regeneracja rozdzielaczy  |  części do zwolnic  |  części do silników jazdy  |  turbosprężarka koparki  |  uszczelnienie siłownika  |  uszczelnienie zwolnicy  |  łożysko zwolnicy  |  wałek zwolnicy  |  zwolnica koparki  |  hydromotor koparki

Copyright © FHU SOJKA 2017 ~ 2019
Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Projekt i realizacja:
pi-ART Agencja

TOP